onsdag den 13. juli 2011

Alkohol.. næsten uden tømmermænd



Vermouth er min nye opdagelse indenfor alkohol og den kan klart anbefales, den opfylder alle de krav den skal, så jeg vil give den top karakter!
Den er tilpas sød i smagen, og kan blandes med alle former for soda, jeg laver normalt "half and half" altså halv cola og halv Vermouth.
Når jeg drikker sådan en flaske på en aften har jeg det super hyggeligt og er fuld af energi. Jeg bliver fuld men ikke så fuld at jeg ikke kan gå. Den kan købes i alle supermarkeder, har ikke være inde i et supermarked hvor de ikke har en udgave af Vermouth. Denne her udgave er den dyre som koster 60 men i netto har de en udgave der koster 22 kr! Sidst og vigtigst er at man IKKE FOR TØMMERMÆND.

En anden ting jeg drikker er hvidvin og rød soda. Det smager godt :-) .. kan også sagtens bare drikke hvidvin.
Mousserende vin, sød lækker vin.

Cider! er en anden ting jeg drikker og synes er lækkert. Fælles for alt det alkohol jeg har billeder af i dette oplæg er at jeg ikke for tømmermænd af at drikke det. men hvis jeg til genglæd drikker øl som jeg også bliver fysisk træt af at drikke(party kilder) kan jeg godt få tømmermænd. og vodka og andet over 38% for jeg så mange tømmermænd af at drikke ar det gider jeg ikke. Så derfor holder jeg mig til de lettere drikke og dem kan jeg sagtens drikke mig lidt fuld i :-)

Ingen kommentarer: