søndag den 10. juli 2011

Wupti.. mine gamle leggings blev til shorts

Her ser du hvad du skal bruge for at lave dine leggings om til cykelshorts, som var In i 90'erne og nu er kommet tilbage! .. du skal bruge målebånd, nåle, saks, symaskine, og tråd der passer til leggingsene i farven.

Noa Noa..

Først finder jeg ud af hvor lange mine shorts skal være i cm, der efter tegner jeg nogle prikker med en hvid farveblyant for at være sikker på at linjen jeg skal klippe er helt lige, efter det sammenlinger jeg de optegnede buskeben med hinanden og hvis de er tegnet ens, klipper jeg.

Husk der skal være 2 cm til at bukke op og sy i.

 Der efter sætter jeg nåle i, for at sikre mig at stoffet ikke glider, når jeg skal sy i det.

 Der syes..

Det færdige resultat, jeg viser jer senere hvordan jeg vil style dem.

Ingen kommentarer: