søndag den 17. juli 2011

Når vi er alene hjemme..

 Min Mormor og Morfar har et lækkert hus oppe ved Sejerøbugten, og da de skulle et smut til langeland og besøge nogle af deres venner sagde min søster og jeg at vi gerne ville passe på huset, så vi kunne komme op og få slappet af :-) Her ser i lidt af hvad vi spiste.

 Vi tog bare havde de havde i køleskabet og i urtehaven.. Så det blev til stægte squash, kyllingebryst i karry marinade, majs, mormor hjemmelavede brød med hvidløgssmør og en salat med spinat, ribs, gulerødder, hakkede mandler, tomas og agurk.. alt godt fra haven.. mmh


 Mmh..

 Skål! Denne rødvin kan klart anbefales, for der er ikke særlig meget garvesyre i, en ting jeg sætter stor pris på. Den hedder Valpolicella.

 Udsigt fra mormor og morfar højeste sted i haven.

 Desserten var ristede skumfiduser..

 Udsigt til vandet.

 Mig med et glas rødvin, og iført min mormors flistrøje..

 Man kan lige simkte vandet..

 Næste morgan bagte jeg pandekager til min søster :-)


Gode sommerdage..

Ingen kommentarer: