mandag den 2. januar 2012

År 2011

I år 2011 stod jeg meget på langrend da der var sne..

Jeg var til min sidste storefest på gym som elev..

Min hund Simba døde.. og jeg svaner han virkelig, han var sååå kærlig!



Min lillebror blev konfrimeret..




Jeg havde nogen skønne sommer-hygge-nights :-)

Og så blev jeg student!´


hvilket medførte nogen gode studenterfester :-)






 Vi gav den gas på Roskilde! :-D






og bag efter det, gav min søster og jeg den gas i Loret de mar

Jeg har bagt mange cupcakes igennem 2011

Min mormor & morfar holdte guldbryllup og jeg tabte mig 10 kg, så jeg bla. kunne jeg passe mine gamle Miss sixty fra 8 kl igen.

Jeg har spist en del cupcakes faktisk!..




Også var 2011 det år med den bedste J-dag og de bedste julefrokoster!
Det har været et godt år :-)


Ingen kommentarer: