lørdag den 14. januar 2012

New in - Genbrugen




Har shoppet lidt igen.. :-) Denne gang i genbrugen, hvor de også havde udslag - alt på 50%, hvilket resulterede i at jeg fik alt dette til 50 kr. danm, I feel happy :-) Har længe ledt efter nogen bælter med et lidt gammelt look, hvilket disse fint levede op til.. Tror de kunne være rigtig fine til sommer i cowboy-shorts.. og hatten tror jeg kunne være rigtig fint til min læderjakke og et par jenas.. nu må se hvornår min fotograf(mor) og jeg kan få taget nogle outfit-billeder.. Hun er ikke så vild med det, så det er derfor jeg sjældent kan opdatere outfits..

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg ELSKER den blå arbejdsjakke! er den købt i en genbrugsbutik?
Hilsen Charlotte M. - Som savner dig ENORMT meget! :*

Line Stilling sagde ...

Hey skatter! :-* Det gør jeg også.. Prøver at tage den på en af de næste gange jeg skal tage dagens.. - og det er genbrug du ;-) Du er også utrolig savnet! Vi må finde en dag babe :-P

Anonym sagde ...

Jeg er lidt lang tid om at svare, sorry. Men den er VIRKELIG fed! Sikke et godt køb du har gjort dig!
Knus Charlotte - God bedring! <3