tirsdag den 24. januar 2012

Månedens mest ubruglige køb!


Skal have fjernet mandler i morgen.. og er forkølet.
I sidste uge var der nogle af mine kollegaer på arbejdet der sagde at hvis jeg var forkølet, så ville de ikke fjerne mine mandlerne, så jeg skulle altså se at komme af med den forkøelse.. Når. Så gik jeg på arpoteket for at købe noget imod forkøelse. Apotekerdamen viste mig disse fine tabletter som efter sigende skulle tømme slimhinderne.. Så dem købte jeg, men altså så slem var min forkøelse jo heller ikke, har ikke engang fået dem brugt endnu! Kender i ikke det at man nogen gange bare kommer til at købe noget selvom man godt ved at man måske ikke helt kommer til at bruge det, måske kommer man jo til at bruge det en anden gang, men altså så kunne man jo også købe det en anden gang ikke!?  Det er simpelthen for åndsvagt. - 89 kr. ud af vinduet, hej hej.. Når men ringede også til afdelingen, der sagde at jeg skulle "godt nok være meget syg, med tårnhøj feber" for at de ikke ville fjerne mandlerne. Så jeg regner med at det sker imorgen. :-)

Ingen kommentarer: