torsdag den 5. januar 2012

Dagrutine




Her ser i alle de produkter som jeg bruger jævnligt..

Til kroppen har jeg i mange år brugt Doves silk bodycreme da den virkelig giver silkeblød hud! bum.
Ud over det bruger jeg Decubal bodycreme til mine arme, da jeg har ofte for eksem på mine arme om vinteren, så de skal have en ekstra mild fed creme.

Når jeg vil have noget farve på min hud bruger jeg til hverdag Loreals NutriBronze lotion som giver et naturligt fint resultat dog er der shimmer i, hvilket jeg ikke er helt vild med.. Men, når jeg skal til fest, så bruger jeg Loreals SublimeBronze gel. Har prøvet en del forskellige selvbrunere igennem årene, men SublimeBronze gel giver altså den mest intense og flotte farve på ingen tid. Try it ;-)

Min duft er Idole fra Armani og det har den været et års tid nu, den er altså bare lige mig :-) Får at give et ekstra duftfuldt resultat, har jeg også en bodylotion med samme duft som jeg putter på de steder på kroppen der udsender mest duft som indersiden af albuen, håndledet, på halsen og i knæhaserne :-)

Til mit ansigt bruger jeg en dagcreme fra Brugsen. Den giver massere af fugt til mit ansigt, hvilket min hud virkelig har brug for her i vintermånederne. Om aften bruger jeg en creme fra Matas med ekstra B5 vitamin. Den gør min hud så blød! :-) Tror også at jeg vil prøve dagcremen..

Som makeup-fjerner bruger jeg lige hvad jeg har ved hånden af creme, synes tit at makeupfjerner irritere min hud, men hvis jeg fjerner makeuppen med creme efterlader den huden blød.

På læberne kommer jeg Vaseline,  og det er fungere virklig godt! Jeg kunne ikke tænke mig at bruge noget andet, den gør mine læber super bløde, lækre og så holder den i langtid.

Min deo er fra Garnier lige nu bruger jeg den til after shaving og den virker faktisk ganske godt, synes min hud ser lidt pænere ud og er lidt blødere i armhulderne, ellers bruger jeg normalt den med ultimativ beskyttelse også fra Garnier.

Til sidst vil jeg fortælle lidt om min neglelaksfjerner som er fra LR. Den efterlader neglen blød og fin, og det er fordi, den er uden acetone.. :-)

Ingen kommentarer: