tirsdag den 16. august 2011

Flytte hjemme fra ting.

Selvom der nok går et år før jeg flytter hjemme fra, går jeg tit og drømmer, om hvordan det mon bliver, og hvordan jeg skal indrette min kommende lejlighed. Så en dag jeg kedede mig, satte jeg mig ned, og skrev en liste over hvad jeg skulle samle sammen, det er jo altid godt at være i god tid.
Da min veninde flytter til Ballerup her og nu, fordi hun starter på CBS, ville hun gerne have at jeg smed listen op, også tænkte jeg, at der sikkert også var andre der stod og manglede en liste med "Flytte-hjemme-fra-ting".

Værktøjskasse – Ikea
Sy ting
Kost og fejebakke
Støvsuger
Gulvspand og gulvskrubbe
Viskestykker, skuresvamp, Karklude, opvaske balje, børste og  et knive og gaffel tørrestativ.
Vinduesskraber

Køkkenting:
Appelsinpresser
Champagne glas
Champagnekøler
Bestik (knive, gafler og skeer)
Blender
Bordskåner
Brødrister
Decilitermål
Dejskraber
Dåseåbner
Elkedel
Grydelapper
Gryder
Grydeskeer
Hvidløgspresser
Håndmikser
Isterninge bakker
Kaffekande
Kokkeknive/ brødknive mm.
Kopper
Morgenmadspakke m. ben
Ostehøvl
Ovnfaste fade i forskellige størrelser
Oplukker
Palet
Pander
Piskeris
Pizzakniv
Plasticbøtter i forskellige størrelser
Plasticskåle (MANGE) i forskellige størrelser
Proptrækker
Rivejern
Saftevandskande
Salatbestik
Saks
Salt og peber bøsser
Si
Skrællekniv
Skærebræt
spækbrætter
Suppe ske
Shorts glas
Trakt
Tallerkner /alm. Og dybe
Tekande
Vaffeljern
Vandglas
Varmerister
Vægt (digital)
Æggedeler
Æbleskrivepande
Æggeur
Mikroovn
Håndklæder, knager, toilet skab, toilet rulle holder, tandbørste holder, toiletspand, badevægt, toilet måtte, toilet børste, håndklæde slang, flydende sæbe.

Ingen kommentarer: