torsdag den 11. august 2011

Min dag, i mad




 Morgenmad: Yogi-yogurt som har færsken, hinbær, og vanilje smag, derefter tilsatte jeg selv en færsken skåret i små stykker og afslutningsvis kom jeg lidt hakkede mandler og hasselnødder på.
I dag havde jeg lyst til en lækker Chai-te: Du skal bruge en Chai-te, jeg bruger selv den fra Søstrene grene som hedder "India chai tea" den putter du et en glas, halvt fyld med kogende vand, derefter varmer jeg mælken og blender den kort med en stavblender. så putter jeg to sødetapeletter i glasset og derefter mælken! afslutnings hvis drysser jeg med kanel.


 Til frokost laver jeg tit denne lækre sandwich! Du skal bruge: Ristede grov toast, mayonnaise, ost, skinke og salat, agurk og tomat fra haven og salt og peper oven på osten.. lækkert




Til aften har min søster lavet en lækreste lasange i verden! den er med kylling, spinat og spidskommen! så lækkert, hun vil dog ikke røbe hele opskriften..

Ingen kommentarer: