søndag den 19. februar 2012

Hvor mange sko har du?




For mange.. hehe, og engang imellem lægger jeg den på ræd og række, for at tage billeder af dem, til at hænge på min skabsdør. Så kan jeg se hvilke sko, der måske ville passe til mit outfit. Sådan lidt teenages-agtigt, men synes det fungere meget godt.
Har altså vildt mange sko, 40 par på billederne og ud over dem på billede har jeg også mine indedørssko, udendørssko, gummistøvler, vinterstøvler, moomboots, arbejdsstøvler, mavesko, lammeskindssutsko, ecco-sandaler til sfoen og så har jeg også 2 par sko på loftet som engang var på mode. Et par ultra spidse støvler, og en cowboy-agtig-sko/støvle hvor læderet er løst ved vristen.. Så har faktisk 51 par ialt. Burde nok snart se og få kylet nogle af dem ud? men er sådan en der gemmer. Tænkt hvis det kom på mode igen, så slap man jo for at købe det igen? eller så ville min kommende børn sikkert elske at have noget fra min ungdom.. men det fylder jo også bare..
Har virkelig svært ved at simde sådan noget ud.

Ingen kommentarer: