fredag den 9. december 2011

Dagens outfit



Godmorgen til jer :-)

Jeg har ikke postet et outfit billede længe, men nu kommer der et, for at rette lidt op på tingene :-)
I dag er det jo fredag, og jeg elsker virkelig fredag, der er bare sådan en nice feeling over det, og det har der været får mig, fra jeg var lille af; hvor vi blev hentet af vores far, vi hørte nice musik i radioen, hvor værterne også var helt oppe på dupperne fordi det var fredag, så stoppede vi ved slikbutikken for at købe guf, efter det skulle vi hjem og have ekstra god mad og bagefter det hoppe vi ind i sækkepuderne med nattøj og dyner får at se Disney-show, bare mig og mine søskende, mine forældre sad altid ude i køkkenet og hyggede, men når der så kom "Hit med sagen" eller hvad der nu kom af underholdning så kom de ind til os og så hyggede vi alle.. men nu er det selvfølgelig noget helt andet der skal ske, jeg høre stadig fredags-radio og siger god fredag/weekend til alle jeg møder, men nu skal jeg ofte mødes med venner og fyre den af istedet ;-).. tiderne ændre sig men det før feelingen ikke, fredag er den beste dag ever :-D
- Go' fredag girls.

P.s. hvordan plejer jeres fredag at være? :-)

Ingen kommentarer: