søndag den 4. december 2011

New in - basic køb




Hej girls! :-D
Sorry for at forsømme blogen lidt i weekenderne men der sker bare noget hele tiden.. :-) Tog til København i går og juleshoppede lidt med en veninde, det var bare så hyggeligt! Elsker stemning op til jul! Fik købt nogle basic-ting jeg manglede.. køber næsten altid basic synes jeg.. kunne snakke meget om overvejelser omkring hvert eneste køb men det lader jeg hver med, det bliver simpelthen for langt :-) Ud over ting til mig selv fik jeg også købt lidt julegaver..  Vi spiste forresten et meget lækkert og billigt sted, det var sådan noget tyrkisk mad, dog sluttede vi af med risalamande, som jo er meget dansk.. mmh.. det kostede 60 for en buffet og stedet hed Butterfly, det ligger overfor Aldo, hvis det er :-)
Når men idag har jeg også shoppet julegaver med familien, så hele weekenden har stået i shoppingens tegn :-)
Håber i har haft en dejlig weekend.
 - Ses :-*

P.s hvis det kniber med jule humøret, så ta' en kop Jule te fra Fredsted! - den smager så goooooodt ;-)

Ingen kommentarer: