tirsdag den 13. december 2011

Min dag idag, og lidt fra i går :-)





God aften damer :-)
Her er lidt billeder fra igår + idag.. Igår var jeg ude og træne med min søster.. det var en prøvetræning, men vi blev faktisk ret bit af det, så jeg tror snart vi melder os ind :-D.. Til natmad i går fik jeg lyst til æbleskriver,  så derfor lavede jeg et par hurtige pandekager med massere af kardemomme! mums, det kan anbefales! .. er begyndt at sove i min supermandstrøje som jeg købe med min søster i sommers.. men jeg var godt nok ikke supermand da jeg vågnede, havde mest lyst til at lægge i sengen hele dagen :-) og resten af billederne siger vidst sig selv.. forresten så skulle vi også bage lucia-brød på arbejdet idag, men da safran jo er mega dyrt, så brugte min leder gurkemeje i stedetfor. Brødene fik den samme gule farve og smage næsten lige så godt som dem med safran jeg havde bagt der hjemme, så det var endnu et tip omkring luciabrød :-)

Ingen kommentarer: