søndag den 13. november 2011

Friday evening





Har bare haft sådan en skøn weekend! Fredag tog jeg ind til min søde veninde Katrine. Hun havde lavet virklig lækker mad til os, som vi spiste mens vi råhyggede, lidt efter lidt udviklede aften sig til heavy dans som endte med at vi tog i byen! Dagen efter lå vi og hyggede med Masterchef i en masse dyner imens vi spiste pandekager.. det er virklig den bedste måde at pleje sig selv på :-)

Lørdag aften fik jeg den fikse idé at spørge min søde fætter om jeg ikke måtte smutte forbi, og det måtte jeg selvfølgelig godt. Min fætter havde besøg af en masse drenge fra studiet fordi deres linje på CBS havde lejet en bar på Nørrebro, hvor der skulle festet igennem. Jeg hoppede straks med på vogenen og havde endnu en vildt nat ude i byen! .. puha, jeg er smaderet nu!

Ingen kommentarer: