tirsdag den 29. november 2011

Jeffrey Campbell!

Godmorgen bloggen :-)

Efter at have surfet rundt i blog-verden i noget tid kan man ikke undgå synet af JC skoene.. Da plateau sko blev moderne igen, var jeg meget imod det, da jeg synes de var for store og unaturlige.. men nu har det været moderne i et par år og som så mange andre er jeg hoppet med på bølgen. Synes faktisk det er en ganske flot accessories, det gør looket lidt ekstra specielt og old school!
En anden skøn ting ved plateau er at de er meget nemmere og behageligere at gå i end normale stiletter! Det syens jeg også er en vigtig ting at have med når man snakker fodtøj. Så som i nok har bemærket har jeg købt en model der ligner fra Nelly og jeg elsker at have dem på. De kan pifte et hvert look op.
Ha' en dejlig dag alle sammen :-)




Nr. 1: 1049 kr.               Nr. 2: 679 kr.               Nr. 3: 1049 kr.               Nr. 4:  1379 kr.
Nr. 5: 1195 kr.               Nr. 6: 1379 kr.             Nr. 7: 1249 kr.               Nr. 8: 1495 kr.
Nr. 9: 1379 kr.               Nr. 10: 1495 kr.           Nr. 11: 1349 kr.             Nr. 12: 1049 kr.

Ingen kommentarer: