mandag den 21. november 2011

Mine hårprodukter

For at holde mit hår pænt og nydeligt bruger jeg disse produkter:

Schwarzkopf hårspray - Har prøvet flere forskellige hårspray, men denne her er og bliver den bedste indtil videre, den giver nemlig håret et super godt hold.

Anti klor købes i Matas til 39 kr. - Den vasker kloren ud af mit hår efter jeg har været en tur svømmehallen.

Wella hårkur, købes hos frisøren til 130 kr. - Denne hårkur virker på den måde at den gør håret lidt lysere, og så er den lilla :-) Minuset er at det tager lang tid..

Blonde spray - bruger jeg om sommeren og lidt om vinteren. Synes nogen gange at den giver et lidt gult resultat, så jeg bruger den kun nogen gange når, jeg virkelig synes at der mangler farve.. har i et bedere alternativ?

Loreal tec - dette produkt bruger jeg til glatning af mit hår, og den gør håret super blødt og lækkert, kan ikke lade være med at gå og nullere mit hår, når jeg har brugt den ++ den dufter skønt!

Paul Mitchell, Platinum blonde shampoo købes hos frisøren til 195 kr. - Farven er lilla, hvilket godt kan skræmme nogen, men den har en lilla farve fordi det skulle gå ind og neutralisere hvis man har lidt for gule hårstrå ;-)
Denne shampoo er super nem og bruge, du skal bruge den hver anden gang du vasker hår, og efter et par hårvaske kan du tydeligt se fremskridt! - det er nok mit favorit hårprodukt :-)

Loreal volume balsam: Har ikke fundet den balsam jeg synes bedst om endnu, men denne balsam fra Loreal, fugter håret godt, uden af det taber fylde og bliver klasket ++ Loreals produkter dufter så godt ;-)


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg bruger Aussies 3 minute miracle hårkur som balsam.. Den er perfekt! Jeg har et lige så stort og tykt hår som dig, og med den hårkur bliver mit hår såååå dejligt :D

Line Stilling sagde ...

Tak for tippet :-D Den vil jeg helt sikkert prøve :-)