onsdag den 2. november 2011

Post non stop!



 Elsker at få pakker, og her på det sidste har jeg bestilt, rigtig mange ting som jeg har gået og tænkt på at bestille længe! fx den her sengebakke (http://gaverogbrugskunst.dk/boligtilbehoer-73/sengebakker-108/sengebakke-i-birk-2402.html), som jeg ønskede mig til jul sidste år, og i fødselsdags/studentergave, men uden at få den, så nu besteme jeg mig for at købe den selv :-) Den er virkelig praktisk man kan sidde i sin lune seng og spise morgenmad mens man ser tv fx. og så kan man også bruge den som computerbakke sådan at blæseren i computeren ikke for for meget støv og brænder sammen :-)




En anden ting jeg også har gået og tænkt på at bestille er disse fine sko fra Nelly. De var på halv pris så derfor kostede de kun 175 kr. også synes jeg at jeg måtte slå til! http://nelly.com/dk/sko-kvinde/sko/festsko/nelly-shoes-427/zhob-427561-26/
En den anden ting jeg bestilte fra Nelly var denne fine pose, http://nelly.com/dk/tøj-til-kvinder/tilbehør/tasker/nelly-accessories-384/jilly-384953-80/ og det gjorde jeg fordi jeg synes den er så  fin og special. Det er jo meget in med stofposer for tiden, men synes også at plastisk kan gå an :-) Er så glad for alle mine nye ting, jeg glæder mig sådan til at finde en passende lejlighed til at indvi skoende, posen havde jeg med til zumba igår så den er indviet.. hæhæ..  Nu venter jeg bare på det sidste jeg har bestilt, og det er en makeup palette fra ebay.. venter og venter :-)

Ingen kommentarer: